Sista dagen i mars år 2014

 
Det var ett tag sen jag kollade in här... Men vad har hänt under dagarna jag inte har uppdaterat? 
 
Well, förra helgen åkte jag, mor och far till Malmö. Jag tävlade juniorhandling med en Galgo Espanol och landade på en tredje plats. På lördagkvällen åt vi på en resturang (Fabriken hette den) och jag åt en väldigt, väldigt god ryggbiff med rödvinssky och vedugnsbakad potatis och till efterätt tog jag något av det godaste jag ätit i dessertväg (och det vill inte säga lite) - sticky toffifee pudding med dulce de leche glass. Drömmer fortfarande om den!
 
Efter det har det varit ganska lugnt. Gjort ett nationellt prov då och då ;) Denna helgen har jag varit hemma till och med. Så i lördags drog jag, Malin och Hanna in till stan, kollade igenom affärerna och åt lunch. Väldigt mysigt! Jag fick med mig ett linne från Vero Moda och tre par trosor hem. Får se om jag visar linnet senare. 
Efter stan åkte jag och pappa iväg med valparna så de fick springa lite. Tog med mig kameran också, och tror nog att det blev en del bra bilder till och med! Så ja, nu har jag mycket att visa (och redigera, puh..)!
 
Ha det bra, och puss på dig som orkade läsa detta långa inlägg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0