Semla

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II

Även jag åt en semla igår! Och den var god, väldigt god, ICAs semla ;)
 
Har dragit på mig en nedrans förkylning, lite halvkul sådär. På söndags fick jag lite ont i halsen och sen dess blev det värre - snoret började komma igår och idag har näsan runnit, halsen brunnit och huvudet dunkat. Så ja, jag stannade hemma från skolan idag. Jag hade tänkt att jag skulle göra en massa läxor och blogga och göra tidsinställda inlägg till helgen, men vad gör jag? Ligger och slöar i soffan förstås, och kollar How I met your mother. Ibland blir man ju trött på sig själv...

Kommentarer
Hemma Hos Felicia

så god den ser ut!! :)

2014-03-05 23:01:26
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0