Happy Halloween

Om inte mina kompisar skulle sagt något skulle jag helt ha missat Halloween igår... Inget pynt nästan någonstans ju! 
Egentligen hade jag och två kompisar, Elsa och Malin, tänkt gå bus & godis (hehe, skulle varit första gången för mig..) men Elsa blev sjuk och kände inte för det så jag sov över hos Malin och kollade film. När lammen tystnar blev det. Den var väldigt bra och lite creepy men inte alls så läskig som jag hade tänkt mig! Sedan pratade vi ungefär halva natten och gick upp vid ett-tiden...inte så bra!

Gjorde ett litet..collage? precis nu. Halloween till ära haha. Gillar det, samtdigt som det kanske är på gränsen till rörigt..?
 
Hoppas ni också hade en bra halloween! ;)

Kommentarer
Ellen :):):):):):):):):)

Gosh vilken snygg bild på dig på headern! Om det nu heter header haha!

Svar: Tack så jättemycket!! :D Och ja, det heter header ;)
Hanna Andersson

2013-11-03 23:48:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0