Jag lever!!

Här var det dött ja.... jag som höll på att komma igång med bloggandet där ett tag... Antar att det är på tiden att komma igång igen, nu när sommaren snart är här! Gillar ju att blogga och att lägga upp mina bilder... Problemet just nu är nog att inspirationen inte har varit på topp och att jag inte har fotat särskilt mycket. Men det börjar vända nu, när sommarvädret och all grönska har kommit. Vill ut och fota porträtt med vacker bokeh!
 
Men det får vänta tills efter helgen, för snart åker jag till Drammen för utställning! Denna gång ska jag nog komma hem med lite bilder så jag har något att visa..;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0