Vänersborg

 
VILKEN HELG! Kunde inte varit nöjdare - trots att juniorhandlingen gick sådär (3:a av fyra, trots få anmälda var det TUFF konkurrens). Vi hade bara med oss Jojo och Filippa som skulle ställas. Pappa visade Filippa som blev 2:a bästa tik, bästa veteran och BIS-2 veteran. Jag visade Jojo. Det började med att hon blev bästa tik och BIR. Sen gick hon och VANN gruppen!! Var så glad och så förvånad eftersom Jojo var grymt trött och ville varken gå eller stå. På söndagen åkte vi tillbaka till utställningen för att tävla i BIS:et. Jag hade ingen förhoppning om placering, jag tyckte mest att det skulle va kul att få gå in i min första BIS-final. Men Jojo slog till med att bli BIS-3:a!!!! Alltså den 3:de finaste hunden av 2200 hundar! Detta kommer jag att leva länge på ;)

Kommentarer
Sofia

Så fina hundar. Grattis till bra resultat :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Andersson

2014-06-17 09:17:39
URL: http://www.echosierra.se
Kelsson!

Håret gjorde allt, jag svär B)

Svar: Säger inte emot B)
Hanna Andersson

2014-06-25 21:00:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0