Sunrain

 
Ursäkta att det, ännu en gång, har varit dött här.. Förra veckan var det fullt upp med avslutning av 9:an samtidigt som fyra hundar skulle göras iordning inför utsällning i Avesta. Under denna vecka har känt mig nere och inte haft lust att göra något.. inte sån bra start på första sommarlovsveckan.
 
Nu tänkte jag i alla fall ta mig i kragen och uppdatera bloggen, visa att jag tänker på den ;) Bilderna som får pryda detta inlägg togs för någon vecka sedan, då det var en amazing solnedgång samtidigt som det regnade. Fler bilder från detta tillfälle kommer att dyka upp ;)

Kommentarer
Simon G

Wow den vänstra "solnedgångsbilden" är så cool, snyggt fångat! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Hanna Andersson

2014-06-21 22:53:16
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0