MyDOG 2014

 
Igår kväll kom jag och pappa hem från årets första hundutställning, MyDOG på Svenska mässan i Göteborg. Vi ställde inte ut några egna hundar, utan pappa utbildade sig på några nya raser och jag tävlade juniorhandling samt visade beardishanen Mio (Vildas bror). 
På lördagen tävlade jag med den ungerska vizslan Sandor, för domare Lotta Sandell. Vi uppförde oss bra, och vi slutade på en tredjeplats i tuff konkurens! ;)
Nästa dag tävlade jag med Jum-Jum, och han var på väldigt bra humör och showade loss hela dagen. Vi hamnade på en fin andraplats för domare Louise Dufwa - trots några skutt för mycket..
Mio som jag visade under söndagen blev tvåa bästa hane, med reservcert och reservcacib - är nöjd med det även om det är rätt surt eftersom han stod inför championatet.
 
Overall var det en bra helg och är redan taggad inför nästa tävling, som inte är förren tidigast 7-9 mars

Kommentarer
Josefin

Grattis! Vilka fina resultat! Och så fin din beardi såg ut :)

2014-01-07 17:57:10
sara

Aww, vad söt!

2014-01-11 20:42:40
URL: http://bokflicka.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0