Bertie-boy & en del ansträning

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Såhär på fredagskvällen bjuder jag på sådär lite mysigt brusiga bilder på mina lilla Bert. Han är så stor nu - min lilla björn! Nästa helg är det dags för utställningsdebuten, ska bli spännande och jag hoppas att han uppför sig ;)
 
Förresten, igår var jag på jympa (och ja, Friskis stavar det med J...)! Typ den största kraftansträning jag gjort på länge... Jag var helt slut när passet var slut och det var dags för stretching och lite avslappning, men kul var det! Kändes bra när vi hoppade och sprang runt i salen och gjorde lite styrkeövningar. Dom gångerna jag hängde med och fick till movesen haha. Well, får ta och skaffa nå' gymkort så att jag kan ta och komma i form så småningom!
 
Imorgon hoppas jag att kunna få några hyfsade bilder jag kan visa - både snöbilder och bilder på annat, det får ni se senare vad det är...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0