Time for update

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Jag lyser starkt med min frånvaro och drunknar mer eller mindre i läxor och uppsatser... Inga andra bilder än valpbilder har jag och visa heller - förhoppningsvis blir det snart ändring på det.
 
Vad har hänt i veckan då? Det mest spännande var onsdagen - då alla 9:or på skolan åkte till Stockholm över dagen! Kl. 7.30 gick tåget från Karlstad och när vi kom fram gick vi till riksdagen för en liten rundtur. Efter det fick vi egen tid och då gick vi och käkade lite lunch (på ett café på drottninggatan, tog en foccacia med chevre och salami, mums!) och kollade i en del affärer i Gallerian. Sedan gick vi till slottet för en guidad tur i Gamla stan och efter det gick vi till Zara och tillbaka till Gallerian för att göra våra inköp. Fick med mig en t-shirt från Hollister och en kavaj från Vero Moda. Ska försöka ta bilder på det snart - ska försöka ta dom första seriösa bilderna med min fjärrutlösare.
Sen åt vi middag på donken (av alla ställen i sthlm...) innan det var dags för tåget hem kl 19.30. Det var en riktigt trevlig dag som jag gärna gör om! ;)

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Men gud så söta ^^ Hoppas du får en trevlig lördag :)

Svar: Visst är dom! Tack, detsamma!
Hanna Andersson

2014-02-08 11:51:23
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
olivias | mode, foto & vardag

åh herregud vad söt hund!!

2014-02-08 13:33:26
URL: http://olivias.webblogg.se
ami

Skojar du med mig? Vilken söt valp. Jag vill ha en :(

2014-02-15 10:43:41
URL: http://twofaced.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0