Sportlov med spöken

Canon EOS 400 D II Canon EF 50/1.8 II
 
Någon här..? *EKO..eko*. 
 
Well, blogglusten är ju inte på topp, i samband med att inspirationen tryter denna trista och gråa månad. 
Men, men, livet rullar på som vanligt ;) Just nu är det sportlov - eller ligga-i-soffan-och-chilla-lov rättare sagt - för min del. Dagarna har väl i stort sett sätt ut så att jag kollar How I met your mother och gosar med en valpis ;)

För att bryta av serietittandet ibland har jag faktiskt gjort en liten "ad" till min kompis Pernilla, som ska åka till Crufts om en vecka och representera Sverige i juniorhandlingfinalen. Måste säga att jag är riktigt nöjd med den!! Kommer nog lägga upp den här någon dag framöver. En läskigt grej dock, i en av bilderna, finns det ett spöke. Skojar inte, det står i bakgrunden och bara kollar. Skitläskigt :|
 
Nu ska jag lämna datorn och kanske baka något, eller kolla HIMYM (How I met your mother).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0