Mer bäbisbilder! + lite tjafs

Canon EOS 400D II Canon EF 50/f1.8 II
 
Det lär bli mycket valpbilder på bloggen dom kommande veckorna...
Idag tog vi nya bilder på Emilias valpar, och jag blev rätt nöjd med dom! Bäbisarna var så duktiga, dom intog en gullig pose och satt så ett tag innan dom bytte ;) Här är två av favoritbilderna.
 
Vad händer annars då? 
Jo, jag har upptäckt att skolan faktiskt har kommit igång och att jag borde plugga en del hemma också... Nu i helgen har jag planerat att jag ska börja skriva på två uppsatser och räkna en massa matte. Än så länge är det fortfarande bara planer.
 
Nåt som också händer är att jag har en väldig beslutsångest vad gäller gymnasievalet. På torsdag, senast kl 12.00 ska valet vara gjort. Dom senaste dagarna är det dethär jävla valet som har invaderat mina tankar. Help.
 
Och att trots att det nuförtiden finns en massa snö ute och att det har snöat mycket det senaste så är det grått och tråkigt när man väl har kommit hem. Tja, det är ganska grått på förmiddagen också - solen lyser med sin frånvaro. Med andra ord ligger inte inspirationen på topp. Däremot var jag och köpte en fjärrutlösare i onsdags så jag kanske kommer ta självporträtt istället. Vem vet ;)
 
Jaja, nu har jag tjafsat färdigt. Dags att ta tag i uppsats nummer 1. Ha en fortsatt bra helg!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0