Inköp från Stockholm

 
Först och främst vill jag bara säga FÖRLÅT för den grymt dåliga uppdateringen!! Kamerasladden har varit borta tillsammans med inspirationen.
 
Men, men, nu är åtminstone kamerasladden tillbaka och då tänkte jag, bättre sent än aldrig, visa vad jag köpte när 9:orna från skolan var i Stockholm, för ungefär två veckor sedan. Plus att jag var tvungen att inviga min nya självutlösare ordentligt.
Man måste ju ha minst en t-shirt från Hollister, eller? ;) Så när jag ändå var där köpte jag denna neonrosa supersköna t-shirt (den är rosare i verkligheten). Den där kavajen har jag kollat in så länge på Vero Modas hemsida, men har inte hittat den någonstans i Karlstad. Då såg jag den, som ett tecken från ovan, för halva priset - i min storlek. Liksom vad ska man göra! ;) Den kommer i alla fall va på till nästa hundutställning kan jag lova!
 
Som sagt, första gången jag använde självutlösaren på allvar liksom, så ja - har inte riktigt fått in det där, särskilt med vart jag ska göra av den lilla dosan...;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0