Västerås-trippen

Min helg i Västerås har varit jättebra och väldigt mysig! Och på det åkte jag hem med strålande resultat från utställningen.
Vi tränade med dalmatiner, åt, fotade, åt och gick lite på stan - när vi inte var på Kistamässan. På utställningen, dag 1, visade jag Bert till tvåa bästa hane med cert. Vi hade även en uppfödargrupp som slutade som BIS-3! Pernilla visade storpudel för första gången och hon visade fram vovven till BIM!
Dag 2 tävlade jag juniorhandling, denna gång med den fräsiga faraohunden Rut. Vad ska jag säga? Det var skitkul och det gick superbra! VI VANN JU FAKTISKT! Känns så grymt bra, andra vinsten bara i år!  Fick även en jättebra kritik, alltid roligt! :D För en gång skull fick jag med mig lite bilder hem - även fast varken kvalitén eller ljuset är särskilt roligt...;) Här är i alla fall placeringsbilden. Fler bilder dyker upp imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0