Min födelsedag i text

 
Ursäkta deppinlägget förra helgen, är gladare denna vecka ;)

Jag fyllde som sagt år i måndags och det blev en väldigt trevlig dag! Jag hann inte äta någon ordentlig frukost dock (födelsedagsfrukosten kom idag), men det kompenserades på hemkunskap där vi gjorde supergoda pannkakor, indonesiska pannkakor faktiskt, det skulle vara en kokos och farinblanding i och sen skulle man vika dom två gånger. Rekommenderas!
På kvällen åkte jag, mina bröder och morfar till Löfbergs Lila arena för att kolla hockey. Första gången jag såg hockey live, på plats! Det var riktigt kul, trots att jag inte alls är så intresserad av det. 
När jag väl kom hem stod det sushi och väntade på mig - det var riktigt gott kan jag meddela, sushi är helt klart en av favoriträtterna! Då fick jag också lite presenter av mor och far. Jag ska försöka visa det jag fick i födelsedagspresent lite senare.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0