Hanna

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Jag skulle blogga bättre på lovet, sa jag. Jag skulle uppdatera oftare, sa jag. Well, har väl inget att säga annat än att jag ska försöka utnyttja min förbättringspotential...
 
Men nu ska vi fokusera på den snygga tjejen på bilderna! Bilderna togs i mitten av november, och jag måste säga att jag är rätt nöjd med de flesta! Hon är väldigt fotogenik min polare, och det kliar i fingrarna för att dra med 'na ut och fota igen (särskilt med tanke på alla underbara bilder i min nya retuschbok ;)).

Kommentarer
Tess

Superfina bilder! :) Kram

Svar: Tack så mycket!
Hanna Andersson

2014-01-15 10:19:18
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0