Söndag 16:de mars

 
God förmiddag gott folk! Hoppas solen skiner lika mycket hos er som den gör här. Är så glad över att vi slapp snön som var utlovad nu i helgen.
 
Igår hade jag och mina tjejjor en tidig våffeldag. Den riktiga är ju nästa helg, men då är varken jag eller Hanna hemma ;) Vi gjorde riktigt goda frasvåfflor kan jag meddela! Efter att vi hade ätit upp gick vi ner till vattnet - som ni ser på bilden - och tog lite kort. Det var inte den bästa platsen att fota på, mitt på dagen med sådan stark sol, men jag redigerar de som ändå är helt okej och laddar upp här senare ;)
 
Nu ska jag fortsätta redigera bilderna och skriva färdigt min uppsats - en gång för alla! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0