Life is full of challenges being happy

 
Söndagsångesten tar över och jag försöker förbereda mig mentalt i det äckliga vädret - snöslask faller just nu från himmlen. I skrivandets stund känner jag att rubriken stämmer väldigt bra ;)

Igår åkte jag, Elsa och Malin in till stan och shoppade lite och kollade på Hundraåringen. Hahaha, den var riktigt rolig den filmen!! Favoritrepliken är helt klar: "If you want to kill me you better hurry, because I'm a hundred years old". Jag åkte hem med en påse, från Vero Moda - köpte en kimono, svart med spets i ryggen. Ändå fanns det såå mycket jag ville ha! Fasiken att man inte har några pengar...
 
Well, lika bra att byta ut tofflorna till strumpor och skor och gå den där jädrans promenaden - då kanske jag kan äta upp resten av min B&J sen igår eller ta en munkmuffins som jag gjorde i fredags tillsammans med en film eller serie utan dåligt samvete...
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0