20:de mars

 
Det märks när veckan börjar igen, nästan all tid går åt till skolan känns det som! I alla fall hinner jag inte redigera några bilder. Och jag behöver redigerade bilder för att uppdatera bloggen. Tycker jag i alla fall ;)
 
Veckan har rullat på som vanligt, förutom de nationella proven i svenska som var i måndags och idag. Och ja, snöfallen igår. Usch vad hemskt det var att cykla hem! Såg inte ut som på bilden direkt..
Imorgon rullar bilen i alla fall mot Malmö och på lördag är det tävlingsdags igen! Ska bli riktigt kul, är så taggad! 
Mer än så hinner jag inte säga just nu - måste packa vidare om jag någonsin ska ta mig i säng.

Kommentarer
Fredrika

Jättefin blogg måste jag säga!! :))
Om du vill ha filmtips eller fotointresserad kan alltid du kolla in min blogg :)

2014-03-28 20:07:04
URL: http://fredgruuds.forme.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0