Torsdag

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Ursäkta för min väldigt dåliga uppdatering det senaste. Har varken riktigt orkat eller vetat vad jag ska blogga om..

I alla fall, i tisdags gick jag hem från skolan vid lunchtid och stannade hemma både igår och idag. Tror jag har haft feber, plus att jag har haft sjukt ont i halsen.  Bott i tofflor och druckit massa te och gjort hallon- och blåbärssmoothie. Så gott ;) Idag mår jag i alla fall bättre, så imorgon kanske jag orkar ta mig till skolan.
 
På lördag är det utställningsdags igen! Vi ska till Eskilstuna över dagen för en specialutställning för bearded collie. Så idag och imorn ska det badas, fönas och borstas för fullt ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0