Den långa hösten blev till vinter

 
Mycket har hänt sedan jag bloggade senast - skolan har börjat, det har blivit vitt och kallt utomhus, etc, etc...
 
Jag är varken glad eller..."ledsen"... över att snön har kommit - istället har jag gått runt och tänkt ut för och nackdelar (vilket liv jag måste ha tänker ni väl då..). Well, exempel på det jag kom fram till lät ungefär såhär:
Fördel: Jag kan åka buss till skolan på morgonen.
Nackdel: Eftersom jag åkte buss på morgonen har jag ingen cykel och måste därför gå hem från skolan.
Fördel: Det är inte blött, lerigt och lortigt - hundarna blir inte lortiga av en rastningstur
Nackdel: När snön smälter bort kommer det bli snorhalt överallt och det kommer bli blött och lortigt överallt, vilket kommer bli jättejobbigt när man vant sig vid snön...
 
Nu ska jag snart göra mig iordning inför en middag med julklappsutdelning hos farmor och farmor och ännu en gång kolla igenom snöbilderna jag gick ut för att ta förut, för att se om det har dykit upp en duglig bild den här gången.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0