Cherry blossom

 
Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II

Eftersom jag har varit off här ett tag har jag ju inte visat dessa bilder när körsbärsträden faktiskt blommade. Så därför gör jag det nu istället. Jag glad över att jag fick tummen ur och faktiskt gick och fotade blommorna för någon vecka sedan. Resultatet blev ju helt okej. Särskilt bild nr 1 och nr sist är mina favoriter ;) Vilken är era?

Idag har jag offrat en hel dag i solen, på att bada och föna hundar. Låter galet men snart kommer ni förstå varför. För att det är utställning och tävling imorgon. Vad kan vara viktigare liksom? ;) Jag ser dock inte fram emot att gå upp runt kl 04.45. Fyfan. Men det är ändå värt det.
Jag har inte så mycket mer att säga nu. Och eftersom klockan är halv tolv och jag är trött och mosig i huvudet och ska gå upp kvart i fem, tänkte jag nu gå och lägga mig. Godnatt.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0