SURPRISE

 
Igår eftermiddag tog jag cykeln och kameran för att möta upp Hanna, Malin och Elsa för att fota lite - vi hade tänkt oss lite utav en photoshoot till och med. Men dom såg lite luriga ut och när vi kom fram förstod jag varför: dom hade ordnat en överraskningsfika med himla söta och väldigt goda minitårtor/bakelser! Hahah, min min när jag såg grattis-skylten och ballongerna (bilden blev inge bra så den dök inte upp här..) ;) Även fast det var ungefär en vecka för tidigt (fyller år på måndag) så var det väldigt, väldigt kul att bli uppvaktad såhär! 
 
Och hur blev det med photoshooten då? Jo, den blev av - men inte enligt planerna och inte särskilt lyckad..;) Några enstaka bilder blev rätt bra ändå hahah! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0