Utställning, ombre & skola

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II Bilden har inget med inlägget att göra...
 
Ursäkta för att det ekat tomt här ett tag. I helgen var jag på en av de få hundutställningar som arrangeras under hösten, och självklart var det väldigt roligt! Jag träffade trevligt folk och vi åkte hem från Växjö på söndagkvällen med fina resultat! Jag kan nog visa bilder och berätta mer om resan senare. 
Annars har livet rullat på som vanligt med skola och allt. Snacka om att det är svårt att ta sig upp på morgonen... Det har resulterat i stressiga och inte allt för trevliga morgnar, hehe. 
 
Well, veckans höjdpunkt skedde idag! Jag och två kompisar åkte in till stan efter skolan och fikade (dock alldeles för kort, vi fick stressa i oss det på en kvart) och sen hade jag tid hos frisören för att färga ombre! Blev riktigt nöjd alltså! Jag hoppas att jag kan få bra bilder på det som jag kan lägga upp om inte allt för lång tid. 
 
Efter denna lilla rapport ska jag dyka ner i plugg och annonser igen och önska eder alla en trevlig kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0