Riding my bike

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Tänkte dokumentera mitt bullbak igår men det blev inga bilder så då kändes det ganska meningslöst. Istället fick bloggen eka tomt under helgen... Förutom bullarna har jag roat mig med att borsta och föna vovvar och redigera bilder från förra helgen. Måste säga att jag blev nöjd med de flesta bilderna! Hoppas att jag kan visa senare. Denna bilden är från samma tillfälle för övrigt, måste säga att jag gillar den!
 
Trots att bloggen är rätt ny och jag inte har sådär jättemånga besökare ännu har det trillat in några kommentarer! Jättekul verklligen!! Tyvärr har jag märkt att om jag svarar med hjälp av blogg.se's "svarfunktion" på kommentarerna syns bara mitt svar. Men låt inte det hindra er, kommentera på så hoppas jag att jag kan fixa det såsmåningom! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0