Porträtt, våfflor & cupcakes

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Det är konstigt att jag inte rullar fram vid det här laget. Våfflor till lunch, cupcakes till eftermiddagsfika, kladdkaka och cola till kvällen. En stabil diet.
Jag har försökt skriva en liten text om dagen ganska länge nu. Det sket sig så jag låter bilderna tala för sig själva. Vill dock tillägga att vi började dagen med att ta portätt (stolta över att vi hann innan regnet började ösa ner). Dom blev rätt bra tror jag nog! Det är så kul att ta porträtt, men ändå svårare än vad man tror. Sedan ja, som ni ser på bilderna, gjorde vi våfflor och cupcakes. Vi fikade och pratade och runt 18-tiden cyklade jag hem. I mörker och kallt ösregn. Jag hade ingen känsel i pannan när jag kom hem hahah. 
 
Ni ser näst sista bilden? Den till vänster har jag gjort. Visst är den liiiiite finare än den andra va? ;)

Kommentarer
SARA ♥

Jättefina bilder! :) Ser riktigt gott ut både med våfflorna och cupcakesen ;)

Svar: Tack så mycket! Kan jag meddela att det var dom, haha ;)
Hanna Andersson

2013-11-11 17:58:21
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se
Hanna :P

haha du kunde inte ta en fulare bild på mig eller? ser jätte konstig ut ju...
kraaam :)

Svar: Jodu, det kunde jag..;)
Hanna Andersson

2013-11-15 18:55:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0