Ombre

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II 
 
Japp, så ser det ut! Jag är verkligen skitnöjd. Egentligen skulle jag visat en förebild också, men det hanns inte med (plus att jag inte tänkte så mycket på det..). Jag skulle också haft en bild framifrån, men håret ser verkligen jättefrissigt ut (gör det här också men inte lika illa) och det gick inte att redigera bort ;) Men iaf, tillbaka till ombren. Topparna är då blekta, och det högst upp är min naturliga hårfärg. Vad tycker ni bortsett från frisset? Hiss/diss? :)
 
Får ta och be om ursäkt också, för min urusla uppdatering. Känns som om det har varit jättemycket i skolan. Eller så är det till och med jag som har börjat plugga mer.. :O 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0