Stockholm hundmässa 2013

Jag hade en väldigt trevlig helg på mässan, båda dagarna! Även om resultaten inte var något särskilt att hurra för. SM-dagen var helt kaos och 10 minuter innan tävlingen hade jag fortfarande ingen hund. Påväg mot juniorhandling ringen stötte jag och pappa på Jenny och hon kunde låna ut sin vackra dalmatinerveteran Jill, en räddare i nöden ;) Jill var dock ganska mammig och våran presenation blev inte 100%. Och nej, vi gick inte vidare... lite smått besviken, med tanke på att målet var top 10 haha. Dagen därefter var lite mer strukturerad och jag tävlade med den ungerska vizslan Sandor. Det gick snäppet bättre, vi blev utplockade i första gallringen i alla fall. Det känns faktiskt bättre än att åka ut på en gång, även fast jag inte är riktigt nöjd.
I rasringen fick Jojo ett till cert, men hon blev inte placerad i bästa tik. 
 
Kameran var med men inte ett enda kort togs... dålig stil jag vet. Så att det här får bli ett bildlöst inlägg även fast det är lite tråkigt. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0