Julafton 2013

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1.8 II
 
Hoppas ni alla hade en fin, trevlig och mysig jul iår! Det hade jag i alla fall, trots det fantastiskt vidriga vädret (spöregn och kalla vindar...). Men maten var god och granen och klapparna var fina ;) Och appropå klappar, i mina fanns det ett par riktigt mysiga och fina tofflor från mina bröder (och att dom är fina får jag nog tacka den ena broderns flickvän för) och presentkort och retuschboken från min önskelista av mina föräldrar, ytterligare två presentkort från mormor och morfar och morbor.
Och som sagt, hoppas er jul också var bra!! 

Kommentarer
Linafoto

Fy för vädret men huvudsaken är att ni alla hade det mysigt inne i värmen!! :) God fortsättning!

2013-12-28 13:57:50
URL: http://linafoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0