En vinterros till & julshopping

Canon EOS 400D II Canon EF 50/1,8 II
 
I denna härliga månad blommar fortarande den tåliga rosen. Eller nej, jag ska inte ljuga. Jag tog nog bilden sista måndagen i november och redan då var den ganska vissen. Nu är den stendöd faktiskt. Men jag blev ganska nöjd med bilden, så därför får den pryda detta inlägg. 
 
Idag efter skolan åkte jag och två polers in till stan för att julshoppa lite. Jag kom hem med en topp från Gina Tricot till mig själv och två klappar. Kanske inte helt lyckat, i alla fall för att få kalla det just julshopping. Menmen, det är bara att åka in igen, det är ju faktiskt ett tag kvar. Och jo, jag såg en hel del som jag behöver komplettera min önskelista med - t.ex en pyjamas med korta byxor och en lång gosig morgonrock! Skulle ju vara såå skönt ;) Har ni börjat köpa några julklappar än? :)

Kommentarer
MATILDA

Fin bild!

2013-12-13 12:00:20
URL: http://matildays.forme.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0